lalli.blogg.se

Min viktresa med hjälp av en start med 12 veckor på pulverdiet som inskriven på Obesitasmottagningen på Sahlgrenska i Göteborg. Kommer följas av dietist i ca 1,5 år. Min kamp i ord, för mig själv och för att inspirera andra om jag kan. Kommer antagligen att beröra andra delar av mitt liv med... Välkommen att lära känna mig och följ mig på vägen!

31,32,33 (jobbhelg)

Publicerad 2013-11-17 22:46:16 i Dagboken,

Helgen har mestadels tillbringats på jobbet med alla de svårigheter som jag stöter på där... Laga mat, titta på när folk äter mat... Baka... Fika. Köpa lördagsgodis. Suck. 
 
Det er mesta har flutit på, och i fredags hade jag en mycket aktiv dag i stallet med alla stallbestyr samt ridning och promenad. Det som är lite jobbigt när jag rör mig mycket är att jag har typ noll uthållighet på pulver och blir det för mycket blir jag yr och snurrig. Men det är väl som det är. 
 
Är lite nervös inför Sahlgrenska på onsdag; vad deras stygga våg kommer att säga. Vågen hemma har ju varit ganska tjurig den med och inte visat så mycket minus... 
 
Men... det är i alla fall fler och fler som säger att det syns att jag gått ner i vikt. Och det är ju trevligt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela