lalli.blogg.se

Min viktresa med hjälp av en start med 12 veckor på pulverdiet som inskriven på Obesitasmottagningen på Sahlgrenska i Göteborg. Kommer följas av dietist i ca 1,5 år. Min kamp i ord, för mig själv och för att inspirera andra om jag kan. Kommer antagligen att beröra andra delar av mitt liv med... Välkommen att lära känna mig och följ mig på vägen!

Dag 21 (mittemellan)

Publicerad 2013-11-05 22:05:41 i Dagboken,

Ringde VC idag och pratade länge med en sköterska där. Hon menade att det är normalt att må som jag gör när jag går på pulver samt har riklig mens. Jag bad om att få ta lite prover men det tyckte hon inte var någon idé just nu. Nähäpp. Ringde "min" sköterska på Sahlgrenska med och rapporterade om mitt läge. Jag mår bättre men inte bra. Hon var kanske inte överförtjust i att de inte tog emot mig på VC.

Sjukskrev mig idag och har tagit det övervägande väldigt lugnt. Druckit det jag ska. Fyra påsar Modifast har det blivit idag (jorgubbsmousse, chokladpudding, bananshake samt vaniljpudding. Hehe, när jag tänker på det så låter den där "menyn" rätt sjuk... Inte som diet direkt! Men ack, det är det allt!

Rörde mig en stund aktivt i stallet med så helt hopplös har inte denna dagen varit. Lite yrsel men bättre än igår. Kanske är det värsta över nu?

Idag är jag ganska hungrig och sugen på saker igen... Urk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela