lalli.blogg.se

Min viktresa med hjälp av en start med 12 veckor på pulverdiet som inskriven på Obesitasmottagningen på Sahlgrenska i Göteborg. Kommer följas av dietist i ca 1,5 år. Min kamp i ord, för mig själv och för att inspirera andra om jag kan. Kommer antagligen att beröra andra delar av mitt liv med... Välkommen att lära känna mig och följ mig på vägen!

Dag 13 (krångligt)

Publicerad 2013-10-29 01:11:30 i Dagboken,

Visste inte riktigt hur jag skulle planera dagen eftersom jag skulle iväg och jobba vaken natt. Min plan var att sova några timmar under dagen och på så sätt "spara in" en måltid eller två för att kunna använda på natten. Tji fick jag, då jag inte lyckades sova en blund och således var lika hungrig som vanligt och ville ha mina fyra måltider ändå...

Måltider: Cb gröt, cb kycklinsoppa, vaniljpudding samt chokladpudding.

Mycket prat om stormen Simone idag och det var nog därför jag hade svårt att slappna av och sova. Resultatet blir nu att jag kommer äta en-två måltider för mycket på ett dygn... Nästa plan är att istället spara in minst en måltid imorgon, som kompensation. Klarar nämligen inte en jobbnatt utan mat...

Ingen motion alls idag heller. Suck. Men vädret har liksom inte riktigt bjudit in till det. På det stora hela har detta varit ett ganska misslyckat dygn och det är bara att ta nya tag och gå vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela