lalli.blogg.se

Min viktresa med hjälp av en start med 12 veckor på pulverdiet som inskriven på Obesitasmottagningen på Sahlgrenska i Göteborg. Kommer följas av dietist i ca 1,5 år. Min kamp i ord, för mig själv och för att inspirera andra om jag kan. Kommer antagligen att beröra andra delar av mitt liv med... Välkommen att lära känna mig och följ mig på vägen!

Dag 14 (bättre än väntat!)

Publicerad 2013-10-30 06:23:03 i Dagboken,

Lite snurrig dag igen. Jobbade till ca 08:30 på morgonen och var VÄLDIGT trött efter att ha varit vaken i ca 26h. På natten klarade jag mig med enbart en Naturdiet blåbärsshake på 110 kcal (tror jag att det var) samt lite cola zero så det var ju kanon!!!

Sov några timmar och tog sedan en p&p-soppa vid 14-tiden. Var aktiv i stallet på eftermiddagen/kvällen och när jag kom hem och sedan blev det vaniljpudding i soffan. Kom sedan på ett par timmar senare att jag borde äta något mer så det blev en grönsakssoppa från Cambridge.

Vakennatten på jobbet var verkligen ingen hit då den ställde till det med planeringen rejält. Har haft för vana att småäta lite under nätterna jag jobbar och det var otroligt jobbigt att inte kunna göra det. Tur att jag inte jobbar så mer än en gång varannan vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela